vineri, 26 martie 2010

Spring is coming

Adie un vant usor, ce aduce in jur si in suflete caldura, lumina, prospetime, miros de flori, optimism, speranta... O data cu lepadarea hainelor groase, parca am devenit mai usoara, mai luminoasa in privire, mai increzatoare ca schimbarea anotimpului va aduce schimbari si in viata mea; mi se confirma cu fiecare an parca tot mai mult ideea ca natura revine la viata in fiecare primavara, mai proaspata, mai tanara si mai mandra, si noi oamenii o data cu ea. Cand vad bataia razelor de soare in geam, imi vine sa zburd pe dealuri, sa cant, sa dansez in natura, sa culeg flori, sa ma joc cu animalutzele, cu toti puii de primavara. Imi rasuna in minte cantecul din copilarie, nemuritorul "Vine, vine primavara" si dintr-o data mi se insenineaza privirea si ma simt pentru cateva clipe macar, ca la acea varsta, cand eram lipsita de orice griji si eram fericita, bucurandu-ma de fiecare lucru marunt din viata mea, din jurul meu.

Niciun comentariu: